Heippa kaikille jotka vaivautuvat lukemaan tätä minun joutavaa horinaa, tässä vaiheessa siirrän vastuun sitten lukijalle. Olen 35 vuotias, Esko merkkinen ja mies rotuinen argeologi, eikun monimuoto agrologi opiskelija Etelä-Pohojanmaalta ja koulua käyn Ilmajoen maatalousoppilaitoksessa. Toi argeologi juttu tulee siitä, kun yksi hyvä ystäväni muistaa lähes aina kun ollaan jutuissa niin kysyä, että kuinkas ne argeologi opinnot sujuvat :).

Tämä blogin pitämis juttu kuuluu meidän agrologi opintojen markkinointi ruokaketjussa kurssin alle ja jokaisen on pidettävä blogia vähintään muutaman postauksen verran, joten tässä sitä ny sitte alakaa tulemaan.

Näin alkuun vähän taustoja itsestäni. Minulla on vain yksi vaimo, mutta kuusi lasta. Lapsista kolme on tyttöjä ja kolme on poikia, joten en ole ihan aina alakynnessä kun esim. perheen kesken jostain asioista päätetään, kun ei ole sitä "akka valtaa". Vaikkakin melko usein tuntuu, että asiat on jo valmiiksi päätetty ennenkuin ne tuodaan minulle tietoon/päätettäväksi, se on yleensä sellainen "ilmoitus luonteinen juttu", noh se siitä.

Vaimoni tapasin kaaauuuan sitten eräällä nuortenleirillä saunassa, ihan vaatteet päällä ja siitä se ajatus sitten lähti. Naimisiin mentiin vuonna 2001 vaimon syntymäpäivänä, ettei minulla olisi vaaraa unohtaa meidän hääpäivää (kunhan muistaisin aina edes sen syntymäpäivän, niin ei hän voi sanoa että en muista hääpäivää) :). Vaimon ikää ei saa luultavastikaan sanoa, mutta ei hän ole vielä vaihto iässä, koska on minua nuorempi. Auta armias jos hän menee iässä minun ohitseni, niin sitten on kyllä syytä harkita asiaa uudessa valossa :). Lapsia alettiin vääntämään vasta kun oltiin saatu sormukset nimettömiin, koska olemme sen verran vanhoillisia ja kuulumme "hellarilahkoon". Lapset ovat iältään 1, 2, 6, 9, 13 ja 14, he ovat kyllä maailman ihanimmat lapset jos minulta kysytään ja rakastan heitä yli kaiken. Niin sanoisi kyllä varmaan lähes jokainen isä omista lapsistaan, ainakin toivon niin. Sanottakoon nyt vielä, että rakastan minä sitä vaimoakin, ettei kellekään jää epäselväksi.

Taisi olla vuosi 2002 kun aloitin lomitushommat maatiloilla ja teinkin niitä useamman vuoden ajan. nykyisin meillä on lihakarjatila jota olemme pyörittäneet vuodesta 2007 asti. Mutta nyt on tehtävä välillä jotain muutakin kuin vain runoilla tänne, mutta palaan asiaan uusissa postauksissa.